هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

تصمیم

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ

اگر وبلاگ داداشم رو باز کرده باشید ، سوالات ، مقالات و مطالب ریاضی کامپیوتریش رو هم حتمن دیده اید . از اون جایی که من هم علاقه ی زیادی به مساله ها دارم و لی خب مساله در اختیارم نیست ، تصمیم گرفتم از این به بعد سوالاتی که داداشم میگذاره رو سعی کنم حل کنم اون هایی که تونستم راه حلشون رو بنویسم ، اینجا بگذارم. اوه عجب جمله طولانی ای شد .:)

فکر به مساله ها می تونه سرگرمی باشه ، می تونه شغل باشه ، می تونه اجبار باشه ! و خیلی چیزای دیگه.

اما یه جایی هست که به مساله فکر کردن می شه یه بخشی از زندگی . به مساله فکر می کنی چون صرفن حس می کنی یه بخشی از درونت بهت می گه. مساله منطورم ریاضی یا کامپیوتر نیست . هر چیز فکر کردنی. اگه مساله نباشه که فکر بکنی کم کم از بین می روی. افراد کمی این طوری اند . بیشتر ، با فکر نکردن راحت ترن . مساله جاییه که این افراد در مورد بقیه نطر می دن و انتقاد می کنن . هی :( بماند .

به خودم گفتم این جا بنویسم . تا تصمیم از یادم نره و اجرایش بکنم .

تا بعد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

... بیشتر ، با فکر نکردن راحت ترن . ...

این گفتاورد خوبی می تونه بشه!
پاسخ:
:) 
ماییم دیگه ! ممنون
گفت + آورد؟
گفتاورد چه جور ترکیبیه ؟ هم خوانی نداره
:)
چشه مگه؟ از نقل قول که بهتره!
این هم گفتاورد تو ویکی پدیا
پاسخ:
آره نقل قول که عظمت نداره!
بیان کشور آی پی ها رو درست تشخیص می ده؟
چرا این بیان درست لینک نمی کنه. الحق که در همه ی کارها ناتمامه.

https://fa.wikipedia.org/wiki/گفتاورد
پاسخ:
دیدم:)
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۵ بادبادک قرمز
چی بگم که حرف دل خیلی ها رو زدید:(((
پاسخ:
ناراحتی من هم به خاطر همین بود
راضی ام پس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی